piątek, 17 czerwca 2011

Bohaterowie:

One Direction (od lewej: Niall, Zayn, Louis, Harry i Liam) : 


















Moja postać:  Becca

















Dziewczyna Niall'a: Lauren























Przyjaciółka Niall'a : Kate



















Dziewczyna Louis'a : Zoe















Obecna dziewczyna Harrego: Lydia

















Zayn’s crush: Kirsty

















Intrrygantka: Nikki

















Dziewczyna Liama: Julia















Moja najlepsza przyjaciółka: Janie





















Przyjaciółka Louisa : Amelia

7 komentarzy:

  1. świetny rozdział ! czekam na nn . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział! Czekam na nn i informuj mnie na tt. Jelly

    OdpowiedzUsuń
  3. no eii , rozkreciło sie , wiec pisz kolejny rozdział , bo ja czekam ;d ;d haha ;d i like it . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiste. <3 meeeega. ; D ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. BOHATEROWIE ŚWIETNI ! ZOBACZYMY JAK DALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podoba , bohaterzy są zajebiści.
    I jedną z głównych zalet jest że masz długi rozdział mam nadzieje że następny bd taki samy :P
    Czekam na następny!! daj mi znać @karola9696

    OdpowiedzUsuń